دلیل انتخاب فروشگاه

وبسایت مرکز سازساز دارای مجوزهای رسمی صادره از سوی ارگان‌های رسمی و دولتی مانند نماد اعتماد الکترونیک و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی می باشد که باعث می‌شود مشتریان عزیز با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایند.

یکی از مباحث با اهمیت در حیطه خرید و فروش ساز، بحث قیمت گذاری است. با توجه به شرایط چند سال اخیر و بحث های فراوان پیرامون قیمت گذاری و فروش سازهای ایرانی، خلاء مجموعه ای مرجع برای تایید معیارهای اصالت، صنعت، کیفیت صدا و همچنین قیمت گذاری مناسب احساس می شود.

مرکز سازساز می‌کوشد رفته رفته، با ایجاد آگاهی و همچنین فعالیت حرفه ای در این زمینه، در حد توان این مشکلات را مرتفع کند.

ما در مرکز سازساز معتقدیم که هم خرید ساز گران و هم خرید ساز ارزان هر دو معیار صحیحی برای خرید و انتخاب ساز نیستند، به زعم ما معیار صحیح، تناسب قیمت با کیفیت ساز است. حال می‌تواند این ارزش‌گذاری به فراخور کیفیت ساز کم یا زیاد باشد.

لازم به ذکر است قیمت تمامی محصولاتی که در وب‌سایت این مرکز قرار می‌گیرند توسط هنرمندان سازساز تعیین شده و پس از بررسی و تایید توسط کارشناسان مرکز، در صورت تناسب قیمت و کیفیت ساز، در وب‌سایت مرکز سازساز جهت فروش قرار می‌گیرد. این بدین معناست که تمامی محصولاتی که کاربران و مشتریان از وب‌سایت این مرکز تهیه و خریداری می‌کنند دقیقا به همان قیمتی است که سازنده اقدام به فروش می‌کند و اگر کاربر یا مشتری بخواهد مستقیما از سازنده آن محصول را تهیه کند دقیقا با همان قیمت ثبت شده در سایت مرکز سازساز مواجه است.

با تعریفی دقیق‌تر، قیمت محصولات همسان‌سازی شده و طیق توافق فی مابین مرکز سازساز با هنرمندان سازساز، محصولات، چه توسط سازنده و چه توسط مرکز سازساز به یک قیمت فروخته می‌شوند.

کارشناسان ما در مرکز سازساز ، تمامی محصولات را در نهایت دقّت، از لحاظ فنی و کیفی بررّسی، و در صورت حصول اطمینان از کیفیت مورد قبول محصول، سپس محصول جهت فروش به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

مرکز سازساز افتخار همکاری با هنرمندان سازسازی را دارد که آوازه نام نیک هر یک از ایشان، خود گواه و اعتباری بر کیفیت فعّالیت‌های ما در مرکز سازساز می‌باشد.

تمامی سازهای فروخته شده توسّط این مرکز، دارای ضمانت کیفی از سوی مرکز سازساز می‌باشند.

خدمات مشتریان:
مرکز سازساز، با ارائه مشاوره تخصّصی، از انتخاب تا خرید و آموزش ساز همراه شماست.
© کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز سازساز می‌باشد.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش