شرایط عودت کالا

 

راهنمای بازگرداندن کالا

جهت بررّسی شرایط عودت کالا خواهشمند است، پیش از اقدام به عودت کالای خریداری شده، بررسی فرمایید که آیا کالای مذکور مشمول شرایط عودت می شود یا خیر.

1. فاصله بین زمان ارسال کالا برای مشتری تا ثبت درخواست عودت بیش از 48 ساعت نباشد.

2. امکان عودت، فقط برای سازهایی که ایراد ذاتی دارند وجود دارد، نه سازهای سلامت و فاقد هرگونه ایراد ذاتی و نه لوازم جانبی.

3. محصولات خارجی که در بسته بندی های پلمپ شده عرضه می شوند، پس از باز شدن بسته بندی امکان عودت ندارند.

4. به ساز کوچکترین آسیبی نرسیده باشد و هیچ اثری که نشان دهنده استفاده شدن کالا باشد بر روی آن به جا نمانده باشد. لازم به ذکر است این فرصت 48 ساعته صرفاً برای تست اولیه صدای ساز و مشاهده صنعت آن بوده و نبایستی از ساز به صورت مداوم استفاده شود.

 

ثبت درخواست بازگرداندن کالا

پس از بررسی شرایط عودت کالا و دارا بودن کلیه شرایط ذکر شده، توضیحات خود را در صفحه تماس با ما (با انتخاب گزینه درخواست عودت کالا) ثبت و در صورت لزوم، تصویر ایراد مورد نظر را بارگذاری و درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید.

 

دریافت تایید از سوی کارشناسان مرکز سازساز

پس از ثبت درخواست، منتظر تماس کارشناسان ما با شما به منظور بررسی درخواست شما باشید.

 

هماهنگی جهت عودت کالا

پس از انجام بررسی های لازم از سوی کارشناسان ما، هماهنگی های لازم با شما در ارتباط با زمان، محل و نحوه ارسال کالا صورت می‌پذیرد. در هنگام ارسال کالا دقت فرمایید که به ساز کوچکترین آسیبی در حمل و جابجایی آن وارد نشود. لازم به ذکر است، در صورت تایید صحّت ایراد ذاتی ساز، توسّط کارشناسان مرکز سازساز، هزینه ارسال کالا به منظور عودت بر عهده مرکز سازساز و در غیر این‌صورت بر عهده مشتری می باشد.

 

بررّسی کالای بازگشتی از سوی کارشناسان مرکز سازساز

پس از دریافت ساز عودت یافته، کارشناسان ما به بررسی آن و اطمینان از صحت و سلامت کالا می پردازند.

 

عودت وجه به مشتری

در صورت تایید ایراد ذاتی کالا از سوی کارشناسان مرکز سازساز، مبلغ سفارش به حساب مشتری عودت داده می شود. لازم به ذکر بوده جهت عودت وجه ارائه شماره شبای حساب بانکی برای این منظور الزامیست.

خدمات مشتریان:
مرکز سازساز، با ارائه مشاوره تخصّصی، از انتخاب تا خرید و آموزش ساز همراه شماست.
© کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز سازساز می‌باشد.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش